שאלות ותשובות

ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות נפוצות שאנחנו מקבלים מפעם לפעם, אנחנו מאמינים שהצלחנו לכסות את רוב השאלות אך אם בכל זאת יש לכם שאלה שלא מצאתם עליה תשובה נשמח לעזור ולסייע לכם, צרו עימנו קשר כאן >

משלוחים

כן, ניתן לשנות את ההזמנה עד השעה 9:00 בבוקר של היום בו נשלחת ההזמנה, ניתן לעשות זאת טלפונית דרך מוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 050-7033332

 

ראשית אנו מתנצלים אם חלה טעות בהזמנה, אנו עובדים במערך לוגיסטי סטירלי ומסודר ומנסים למנוע טעויות במשלוח ככל שניתן.
בכל מקרה של חוזר תאימות בהזמנה נא ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות במספר – 050-7033332 או במייל: [email protected] תוך 24 שעות מקבלת ההזמנה.

 

 

כן, עלות המשלוח הינה 28 ש״ח.

 

מכיוון שהמחיר ברובו לפי קילוגרם ומשקל כל פרי יכול להשתנות, החיוב בפועל מתבצע בעת השקילה ולפני שליחת ההזמנה.

בכל מקרה החיוב לא יעלה על סכום ההזמנה שהופיע לכם בעת ההזמנה ויכול רק לרדת ולכן יכול להיות שינוי בכמויות שהוזמנו בהתאם למשקל הסופי.

תשלום

כמובן, הסליקה מתבצעת בתקנים המחמירים ביותר של סליקה באמצעות חברת טרנזילה, פרטי חברת האשראי אינם נשמרים אצלנו ולכן אתם נדרשים להזין אותם בכל הזמנה מחדש.

אפשר גם להזמין מפה
1
צריכים עזרה?
ברוכים הבאים לאסיף, איך נוכל לעזור לכם?